Skip links

מכבי שירותי בריאות

קופת החולים המובילה בישראל

מכבי שירותי בריאות היא קופת החולים השניה בגודלה בישראל, ומונה מעל ל-2 מיליון חברים. מכבי מעניקה לחבריה את מיטב השירות הרפואי, ומחוייבת לקידום בריאות שלמה. מכבי מונעת תוך כדי שמירה על ערכי יסוד של האבות המייסדים שלה: בחירה חופשית, איכות רפואית, איזון כלכלי ויעילות.

האתגר

מכבי הזדקקה לאתר גיוס חדש לענף הסיעוד, ולמערכת סינון יעילה ופונקציונלית המביאה לקו תקשורת נוח ויעיל בין המתגייסים למכבי. בנוסף, מכיוון שמכבי שמה דגש במיתוג העסקים שלהם את ערך השוויוניות – אותגרנו לאתר עובדים בתחומי הסיעוד, ה-IT והרפואה, אשר יעברו סינון קפדני תחת מחלקת ה-HR של מכבי. אז איך משתלטים על אתר של חברה המעסיקה אלפי אנשים בתחומי התמחות שונים?

הפתרון

התחלנו בראש ובראשונה בהתממשקות אל מול מערכות ה-CRM של ה-HR – חיבור למערכת ישנה יחסית, נטולת API, אשר תאפשר למנהלי משאבי האנוש ניסיון יעיל ומהיר בלי התברברות מיותרת. לאחר עבודה אינטנסיבית, יצרנו מגוון רחב של מודעות אותנטיות ומדויקות. התחלנו בקמפיין לידים נרחב, אשר מטורגט לקהל יעד מדויק. החלטנו לשים את העובדים בפרונט. דאגנו להפיק ימי צילום אותנטיים של עובדי החברה, רופאים, אנשי סיעוד וכו׳. טירגטנו קהלים מדויקים תוך כדי שימוש במסרים שמתאימים לכל מגזר

התוצאה

קיבלנו עשרות לידים מדי יום בעלות ממוצעת של שני דולר(!!) לליד איכותי ומסונן לפי פרמטרים שקבענו מראש. הלידים הועברו ישירות למחלקת ה-HR של מכבי. השתמשנו בסרטוני הגיוס הקצרים שהפקנו, אשר ממחישים את ערך השיוויוניות של מכבי. הסרטונים נחשפו בפני אלפי לידים. התוצאה ברורה - אונליין שמונליין ומכבי שירותי בריאות פיתחו יחד תכנות יעיל ונכון באתר גיוס העובדים של החברה.

בזזזט!

קיבלנו תשדיר טלפתי שאתם רוצים להשאיר פרטים.

״אני יודע איך זה עובד״, אתם חושבים. הייתם כבר בסיטואציה הזו בעבר.
התאכזבתם מאחרים, לא חזרו אליכם? איתנו זה אחרת, מבטיחים!

בואו נעבוד ביחד!

חושבים שאתם מתאימים להצטרף לצוות שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חושבים שאתם מתאימים להצטרף לצוות שלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נדבר!

על כל הדיגיטל שבעולם...

גלו עוד!
החליקו...