Skip links

ING ספורט

מותג הנעליים המהפכני ביותר

חברת ING Sport, המייבאת הרשמית של מותג הנעליים העולמי של הטניסאי רוג׳ר פדרר, חולשת על עשרות מוצרי ספורט מגוונים, 36 סניפים ברחבי הארץ וחנות דיגיטלית מצליחה.

האתגר

ING Sport פנו אלינו בבקשה לנעוץ יתד בעולם הדיגיטלי שרק החל להתפתח, על מנת להגביר את נוכחותם ברשת ולהשתמש בפלטפורמת הדיגיטל להגברת רווחים. החברה הזדקקה לקמפיין שדרוג מערכתי הכולל חידוש אתר, חנות דיגיטלית, קמפיינים בסושל ועוד. מאחר ומדובר בקהל נישתי וספציפי בתחום הספורט, הבנו שכדי למצוא קהל שכזה - עלינו לחדד את תחומי העניין, המיקומים, ולייצר תוכן מעניין ורלוונטי על מנת ׳׳לפגוע בול׳׳. מטרת העל היא לבלוט מעל המתחרים דרך תוכן פורץ גבולות - ובמסגרת תקציב מוגבל מאוד.

הפתרון

ניגשנו בשמונליין לעבודה והתחלנו מיד לתחזק את האתר של ING Sport, הרשתות החברתיות, הפרסום הממומן והאורגני. השלב הראשון והקריטי ביותר בהקמת מותג הוא שלב בניית משפכי המכירות. כשהתחלנו את שיתוף הפעולה שלנו, יצרנו תוכן חדש, מותאם לקהל היעד החדש שמעולם לא ביקר באתר, ומפריד אותו לחלוטין מהתוכן שהוצג לקונים אחרים שביקרו באתר בעבר והיו בעלי מודעות למותג. יצרנו שיתופי פעולה עם משפיעני רשת, דיוורים והודעות מותאמות אישית ללקוחות החברה וחברי המועדון, ובכל שלב השתמשנו בדאטה מפולחת ומפולטרת שהביאה לנו תוצאות שיא, רווחים משמעותיים והכל בזמן קצר וממוקד. במקביל, 30% מהתקציב הוקדשו להובלת לידים קרים לפעולה, כולל הובלת מבקרים אל החנות הדיגיטלית שלנו דרך הפייסבוק והאינסטגרם.

התוצאה

הצלחנו להביא עשרות שיתופי פעולה עם משפיענים ביניהם כוכבי ריאליטי, סלבס, טיקטוקרים, בלוגרים ועוד. המסרים השיווקיים היו מדויקים ונשאו פירות. פילחנו את הקהל יעד לאורך זמן, כך שהמסע של הלקוח יהפוך ממוקד יותר ככל שהתקדם. כצפוי, גילינו שרוב המכירות היו תוצאה של קידום באינסטגרם וליתר דיוק סטוריז באינסטגרם - דבר שעולה בקנה אחד עם הפרופיל של קהל היעד, ועם הפעילות שביצענו. קצת מספרים: מהצ׳אט בוט, פעילויות קריאייטיב, הגרלות, ימי צילום, משפיענים, טיקטוק, חגים ומועדים - הישגנו עשרות אלפי לייקים, צפיות וחשיפות. הגדלנו את העוקבים בפייסבוק ל-30 אלף עוקבים. באינסטגרם נוספו 6 אלף עוקבים חדשים.

בזזזט!

קיבלנו תשדיר טלפתי שאתם רוצים להשאיר פרטים.

״אני יודע איך זה עובד״, אתם חושבים. הייתם כבר בסיטואציה הזו בעבר.
התאכזבתם מאחרים, לא חזרו אליכם? איתנו זה אחרת, מבטיחים!

בואו נעבוד ביחד!

חושבים שאתם מתאימים להצטרף לצוות שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חושבים שאתם מתאימים להצטרף לצוות שלנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בואו נדבר!

על כל הדיגיטל שבעולם...

גלו עוד!
החליקו...